Hvorfor opsøge
Holbæk Frikirke?

HVORFOR OPSØGE HOLBÆK FRIKIRKE?

Der kan være mange forskellige grunde til at opsøge Holbæk Frikirke - og her kommer nogle af grundene:

• Du er et menneske, som på en eller anden måde er afsøgende ift. dine tanker om tro, Gud, åndelighed osv..
  • Du kunne godt tænke dig at være i et fællesskab, hvor det er både naturligt og velkomment at stille spørgsmål, sætte ord på sin tro og tvivl, samt hvor der er god tid til det.
  • Du er måske én af dem, der ikke er føler dig tiltalt af højkirkelighed, orgel, salmer osv..
  • Du har måske haft en eller anden form for åbenbaring eller møde med Gud
  • Du har tidligere i livet været en del i kirke og ønsker at genoptage kirkelivet
  • Du er nysgerrig efter at vide hvad en frikirke er...

Der kan også være mange andre grunde - uanset hvilken grund du har, så er du hjerteligt velkommen.

Du kan læse mere om, hvad du kan forvente, og hvad du evt. kan gøre dig af overvejelser, inden du kigger forbi kirken ved at trykke på de øvrige punkter nedenfor.