Kirke for
børnefamilier

KIRKE FOR BÅDE BØRN OG VOKSNE

Holbæk Frikirke er en kirke, hvor vi forsøger at være kirke og fællesskab både for børn og voksne. Derfor har vi også særlige rum, som er velegnede til både små og store børn, samt teenagere. Selvom der er visse forskelle på børn og voksne, så er Gud den samme og derfor bestræber vi os på, at Holbæk Frikirke forkynder og reflekterer over tro både i børnehøjde og i voksenhøjde.

Til gudstjenester, Fredagskirke og andre arrangementer i Holbæk Frikirke vil der være nogle dele, hvor både børn og voksne er sammen, men også tidspunkter, hvor børn og voksne deltager i hvert sit. F. eks. starter børnekirke, minikirke og teens kl. 11 om søndagen, hvor børn og voksne dermed er sammen til gudstjenste den første halve time.

Man kan læse mere om de enkelte ting, der foregår i kirken ved at klikke videre herneden under