Familienetværk
Holbæk

Mød ligesindede, få varme, medmenneskelighed og næstekærlighed.

Hos familienetværket kan du få udvidet dit netværk, og have fællesskab med andre mennesker og familier.

Vi tager fat på emner om alt fra sund livstil, arbejdslivet, økonomi og budget, venskab og relationer, praktiske opgaver, børnenes skolegang, forståelse af uskrevne regler i samfundet, familieliv m.m.

Hvad er familienetværk?

Familienetværk er et tværkirkeligt samarbejde med Blå Kors, og foregår i Holbæk Frikirke.

Det er et sted hvor forskellige mennesker kommer, enten alene, eller som familie, for at møde andre i lokalsamfundet.

Vi mødes torsdag eftermiddag i lige uger, kl. 15:30 - 19:00, hvor vi først hygger os sammen, drikker kaffe/saft, med snacks til børn og voksne.

Derefter tilbyder vi forskellige aktiviteter eller gruppe-snak for voksne, imens vores frivillige medarbejdere laver aktiviteter med børnene (store som små) i form af leg, kreative ting og lektiehjælp.

Herefter spiser vi alle varm aftensmad sammen, og slutter af med et indslag om "Troen i praksis" for dem som har lyst.

Hvornår?

Torsdage fra 15.30 - 19.00 i ALLE LIGE uger, bortset fra skolernes ferier (efterårsferie uge 42, juleferie, påske, kr. himmelfart og sommerferie)

Gratis detagelse for alle

Tilmelding på sms: 30 60 12 03

Skriv dit eget og dine børns navne + deres alder i sms'en.

Du er velkommen til at deltage med eller uden børn, og du kan sagtens invitere din nabo eller ven/veninde med.

De skal blot tilmelde sig ved at sende en SMS, så vi har mad nok til alle (meget vigtigt)

Vi glæder os til at se dig!